Det er vigtigt at din bil kommer til service
Når du køber serviceaftale hos DriveClever, skal du ikke bekymre dig om, hvad dit næste serviceeftersyn kommer til at koste – hos os betaler du nemlig et fast beløb hver måned.
– det er nemt og enkelt!
Din bil vil blive serviceret af en dygtig og grundig mekaniker. Værkstedet følger altid bilfabrikantens anvisninger, så du skal ikke bekymre dig om din fabriksgaranti – den beholder du.
Det er enkelt, nemt og hurtigt
Vi kontakter dig, når det er ved at været tid til, din bil skal til service
Vi finder et værksted og en tid,
som passer ind i din kalender
Din bil bliver serviceret og er igen køreklar – nemt og enkelt
Frit valg af værksted i hele Danmark
Du har frit valg af værksteder i hele Danmark. Vi kontakter dig når din bil skal til service eller reparation og finder i fællesskab det rigtige servicested til dig.
Dækker alle bilmærker
Vi reparerer og
servicerer alle bilmærker.
Ofte stillede spørgsmål
Få svar på dine spørgsmål her
Hvad er forskellen på en serviceaftale og en service- og reparationsaftale?
Ved en serviceaftale er dine service dækket, så som olie, filtre og tandrem. Ved en service- og reparationsaftale er der også dækket bremser, motor, turbo, gearkasse osv.
Kan jeg benytte mig af det mærkeforhandler hvor jeg har købt bilen?
Nej, det kan du desværre ikke. DriveClever benytter sig af de frie værksteder, som alle er uddannede mekanikere og som kontinuerligt deltager i efteruddannelser, indenfor blandt andet el-biler, autoteknikker, specialiserede områder etc.
Benytter i originale dele til min bil?
Vi benytter os af OEM dele. Dette betyder at det er den samme del, samme kvalitet, som de benytter på mærkeværkstederne. Vores produkter hedder fx Brembo, Fram, Hella, Philips, Bosch, Denso, Lemförder, Pilkington, Sachs etc.
Bortfalder min garanti hvis jeg benytter mig af jeres værksteder?
Nej, din garanti bortfalder ikke, ved at benytte DriveClever. DriveClever sørger for at følge bilfabrikkens anvisninger og derfor fastholdes din garanti.
Får jeg stempler i min servicebog, når jeg får lavet service hos jer?
Ja, vi sætter et gyldigt stempel i din servicebog, enten fysisk eller digitalt.
Hvad skal jeg gøre når min bil skal på værksted?
Når din bil skal på værksted skal du kontakte DriveClever på telefon 77898989 eller via mail info@driveclever.dk så finder vi en værkstedstid, som passer dig.
Hvad sker der hvis mit kørselsmønster ændrer sig?
Skulle der ske en ændring i dit kørselsbehov, så er det vigtigt at du kontakter DriveClever Kundecenter på 77898989, så vi kan finde ud af om dette har betydning for din aftale.
Kan man få vejhjælp eller hjulskifte med i aftalen?
Ja, det er muligt at tilkøbe sig ekstra ydelser til sin aftale. For at høre mere om dette kan du kontakte DriveClever Kundecenter på 77898989
Hvad skal jeg gøre hvis jeg får nyt betalingskort?
Hvis du får nyt betalingskort skal du kontakte DriveClever Kundecenter enten via telefon 77898989 eller via mail info@driveclever.dk. Herefter vil vi sende dig et nyt betalingslink, hvor du kan opdatere dine oplysninger.
Hvad gør jeg hvis jeg sælger min bil før aftalen ophører?
Du er bundet af aftalen i de første 6 måneder, og herefter har du mulighed for at opsige aftalen med en måneds varsel.
Få service og reparation
på nye og brugte biler
Find et værksted tæt på dig
DriveClever har et landsdækkende netværk af lokale værksteder og hvis vi ikke er tæt nok på – så sørger vi for at finde et værksted som passer dig.
Vi tager imod nye og brugte biler
DriveClevers værksteder tager imod alle bilmærker uanset årgang.
Følger altid fabrikkens forskrifter
DriveClever følger altid fabrikkens forskrifter, så din bil får service med omhu.
Gratis brugtbilsattest
Du får en gratis brugtbilsattest ved indgåelse af en service- og reparationsaftale med os.